Strony

poniedziałek, 21 lipca 2014

1 post
Nie wiedziałam o czym napisać w 1 wpisie,pytałam sie was o propozycje na tematyke bloga,oczywiście bylo wiele o odżywianiu,o moich dietach,cwiczeniach,o ciuchach ktore kupuje,makijażu.
Postanowiłam prowadzić go bardziej spontanicznie,notki bedą na tematy ktore was najbardziej interesują bede sugerować sie waszymi pomysłami i sugestiami.
Dzisiejszy 1 post bedzie o mnie.
Nazywam sie Liliana,jeszcze nie oficjalnie ale można powiedzieć że od następnego roku bede mogła prawnie posługiwać sie tym imieniem.
Urodziłam i można powiedziec ze wychowałam sie w toruniu,od 7 roku życia dużo podróżowałam po Polsce jak i świecie.
Niedługo wyprowadzam sie na stałe do Szkocji gdzie bede chodzić do college'u na profil textile art design and fashion mam nadzieje ze bede mogła podzielić sie tym jak bedzie sie toczyło sie to wszystko dalej.
W dalszej przyszłości chce iść na studia modowe do Londynu lub Medialanu.
W przeciągu kilku dni bede chciala przygotować dla was coś ciekawego,możecie pisac w komentarzach wasze propozycje lub tu LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz