Strony

czwartek, 16 października 2014

4 post

                                             Wrocilam
na samym poczatku chcialabym was przeprosic za to ze nie pisalam nic bardzo bardzo dlugo,brak pomyslu,sprawnego lapka i czasu.
Teraz obiecuje wam ze bede wszystkie posty dodawac na biezaco.
Dzis dodam notke o tym troszke co sie u mnie moze i ciekawego dzieje poniewaz nie mam za duzo zdjec w nastepnej notce pokaze wam cos fajniejszego.
A wiec przyjechalam do szkocji na poczatku bylo okej pierwsze kilka dni zaklimatyzowalam sie mozna powiedziec dosc szybko lecz rowniez nawet w tym momencie po 2 miesiacach odczuwam brak najblizszych mi osob i nawet internet nie pomaga mimo ze moge popisac i porozmawiac ze znajomymi to nie jest to samo co bycie na miejscu i spotkanie sie na glupia kawe pogadac.
Co jeszcze u mnie nowego...no jestem teraz brunetka mam jasniejsze konce wlosow ale jesli czytacie mojego aska obserwujecie na facebook'u czy instagramie mogliscie juz szybciej to dostrzec.
Oprocz tego pozmienialy mi sie plany co do szkoly zmienilam aktualnie jestem na lv3 w czym robie dyplom i moge isc za rok na uniwersytet,oczywiscie fashion design chce dokonczyc nie zmienialm planow co do tego lecz ta okazja ze zmiana collegu przyszla tak szybko wiec nie czekalam dluzej.
Aktualnie jestem na performing arts theatre gdzie ucze sie spiewac,grac,tanczyc.
Teraz mam troche pod gorke z nauka bo jestem do tylu w tej klasie o 3 tygodnie,ale ludzie sa mili.
Za 4 tygodnie mam  wielkie 1,5 godzinne show z moja grupa wiec spedzam wiele czasu teraz na sli przygotowywujac sie.
W nastepnej notce pokaze wam co sobie kupilam tutaj poki co,moge rowniez opowiedziec wam kilka rzeczy jesli jestescie ciekawi,pomysly na nastepna notke piszcie w koomentarzach,asku,instagramie,obojetnie.
Jeszcze raz przepraszam i wrzuce wam tutaj kilka swoich nowych zdjec 
Buiziaki,napisze tu cos za kilka dni xxxx









 

3 komentarze:

  1. Od sierpnia mieszkam w UK i uwierz, że mam to samo.. Mimo szybkiego zaklimatyzowania się w nowej szkole i tak odczuwam duże braki znajomych, internet nie pomaga nawet. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia w szkole, przeczytała posty, są super
    i powiem ci, że naprawdę ślicznie wyglądasz i w bond i w ciemnych włosach
    ii mam pytanie, jakie masz piosenki na playerze ?
    bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamietam dokladnie tytulow lecz podam ci playliste z yt gdzie sa super +50 piosenki i kazda ktora jest na moim blogu jest tam http://www.youtube.com/watch?v=akVnpIXFv-o&list=RDakVnpIXFv-o#t=0
      prosze bardzo :)

      Usuń