Strony

poniedziałek, 27 października 2014

post 4

Witam was obiecalam wam nowa notke na blogu wiec ja pisze,nawet nie mam dokladnego tematu na ta notke lecz nie chce zaniedbywac bloga i napisze cokolwiek zebyscie sobie poczytali.
Zmienilam college jest mi w sumie mega ciezko dzis mam rozmowe o zmiane mojego aktu w show ktore odbedzie sie za miesiac nie wiem w sumie jak pojdzie mi ta rozmowa i jakie argumenty podam zeby tylko sie zgodzila moja nauczycielka.
Niedlugo zblizaja sie swieta co oznacza wielkie przeceny w edinburghu odbywaja sie w grudniu 3dniowy sale wiec nie moge sie doczekac,w nastepnej notce pokaze wam moze rzeczy ktotre do tej pory kupilam sobie w uk.
Pytaliscie mnie o jakosc sklepu primark na asku wiec moge dzis opowiedziec troszke o tym.
Primak ma zaskakujaco niskie ceny czasami przeliczajac na polska walute wychodzi rowniez bardzo malo.
Sama nie wiem czy moge ocenic jakosc tych ciuchow bo poki co kupilam tam doslownie z 10 rzeczy ale te rzeczy ktore mam z primarka sa moim zdaniem dobrej jakosci nie przecieraja sie,nie farbuja innych ciuchow.
Mialam taka sytuacje z bluza z bershki dokladniej chodzi mi o ta bluze,nie wiem czyje jest zdjecie ale pisza to notke na szybko http://s03-pl.vinted.net/images/item_photos/446/722/19227644.jpg?1406909931
Okropnie sie poprzecierala,zdjecie wyzej na ktorej jest ta bluza jest juz "zjechana" nie wiem w sumie jak mam to okreslic bo gdy kupowalam bluze wygladala na bardzo okej,z dobrego materialu.
Bluza przed kupnem byla siwa jak widzicie bluza wyzej jest teraz jasniejsza o wiele.
Pokaze wam w nastepnej notce swoja bluze,szkoda ze nie mam mozliwosci przejsc sie do bershki i pokazac im to co stalo mi sie z ta bluza.
Wracajac do rzeczy z primarku sa okej,jedynie buty mi troche pofarbowaly skarpetki niestety ale pokaze wam wszystko dokladnie ze zdjeciami w natsepnej notce.
Jesli ktos ma okazje jest w tym momencie w uk lub mieszka niech przejdzie sie w wolnym czasie do primarka'u i poswieci jeden dzien bo sa mega duze przeceny to samo next.
Nastepna notke bedzie za 2-3 dni zrobie wszystkiego zdjecia i pokaze wam co sobie kupilam,jesli chcielibyscie zebym o czyms opowiedziala w nastepnych notkach piszcie do mnie na asku badz pod postem.
Na koniec dam wam kilka moich nowych zdjec
buziaki xoxoxo



4 komentarze:

  1. Lila u mnie w Belgii właśnie mają zamiar budować Primark'a i cos czuje ze po tym poście będę tam częstą klientka, dziękuję :* powodzenie na rozmowie ! Piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy. Notka trochę krótka :( czekam na następną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czytac twojego bloga! Z niecierpliwoscia czekam na nastepna notke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na następne notki ;)

    OdpowiedzUsuń