Strony

wtorek, 9 grudnia 2014

POST5

Obiecalam wam notke znow przestalam dodawac musze ogarnac tego bloga i dodawac regularnie ale mialam i nadal mam strasznie duzo egzaminow przed przerwa swiateczna.
Duzo osob z was pisalo do mnie prywatnie ze przeprowadza sie za granice jak dalam sobie z tym rade,jak ze znajomymi.
Wiec dzisiaj troszke opowiem o tym.
Wyprowadzilam sie ok.4miesiace temu do edinburgha gdzie nie znalam nikogo.
Poczatki sa ciezkie jeszcze gorsze dla kogos kto jest niesmialy ale takie doswiadczenie moze wam pomoc w przyszlosci trzeba przelamac sie ja wiem ze to jest ciezkie nawet ja mialam z tym problemy na poczatku nie odczuwalam braku znajomych dopiero po miesiacu peklo we mnie cos ale znajomi powiedzieli ze musze dac rade bo zawsze bylam twarda osoba i szybko lapalam kontakt z ludzmi.
Pierwsza znajomosc taka dluzsza byla chyba rozpoczeta na instagramie nie mialam pomyslow jak moge sie wkrecic w zycie tutaj ale historie chyba dobrze znacie z ''J'' ogolnie co chwile poznaje kogos na insta z edinburgha ale nauczylam sie tu ze zycie realne nie internetowe i jak poznawanie ludzi na zywo jest przyjemniejsze i fajniejsze.
Chcialabym wam powiedziec ze jesli macie okazje pojechac za granice uczyc sie tam to serio polecam,mozecie znalezc profil ktory bedzie moze wam opowiadal w 100% i mozecie spelniac swoje marzenia.
Nie przygaszam tym polski kto chce moze wrocic do Polski.
Po prostu chce wam pokazac swoje odczucia,uwierzcie mi ze nawet jak jestescie silnymi osobami pewnymi siebie na poczatku bedzie wam ciezko bo tak samo mi bylo jak i nawet mojej mamie ktora bardzo teskni za swoja przyjaciolka.
Poznalam tutaj wspaniale osoby i mimo ze jestem tutaj dopiero 4 miesiace to przezylam jedne z najlepszych chwil w swoim zyciu do tej pory.
Polecam wam byc tylko zdystansowanym do ludzi nie brac od razu sie za wielkie przyjaznie bo ludzie tutaj sa rozni,zreszta kazdy jest inny ale moim zdaniem latwiej sie przejechac tutaj na kims.
Postaram sie dodac druga notke wieczorem o ciuchach jakie do tej pory sobie kupilam w uk.
Jesli mielibyscie pytania jakies problemy z wypisaniem aplikacji itp mozecie pisac do mnie na e-mail u gory macie kontakt ze mna mozecie napisac i odpowiem na wszystkie pytania.
Do wieczora mam nadzieje!
i czekam na komentarze!
Na koniec chcę wam powiedzieć, że  kocham najmocniej Szymonka na świecie

3 komentarze:

  1. Hej, nudzisz się? :) Jeśli tak to zapraszam Cię na czat gdzie miło spędzisz z nami czas. To proste! Dodaj ten numer gg:37841898 do kontaktów i w treści wiadomości wpisz .j

    OdpowiedzUsuń
  2. super notka lili!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nudzisz się? :) Jeśli tak to zapraszam Cię na GG Czat, gdzie miło i fajnie spędzisz czas. To proste! Dodaj ten numer gg:37841898 do kontaktów i w treści wiadomości wpisz /join

    OdpowiedzUsuń